Opskriften på den bedste goodiebag

Dette indhold er sponsoreret

Der er ikke noget, som folk bliver mere glad for end en gave, som de ikke havde forventet at få. Derfor er det at give goodiebags et rigtig godt redskab, når du skal reklamere for din virksomhed. Lige meget om du er nystartet virksomhed, eller om du har været med i spillet i nogle år, så virker goodiebags. Det er også kun fantasien, der sætter grænser for, hvordan din goodiebag skal se ud, og hvad der skal være i den. Så lige meget hvor stort dit budget er, så kan du sagtens sammensætte en rigtig god goodie bag. Hvis du har brug for lidt inspiration til din goodiebag, så har vi lavet en lille guide her. 

Logoer

Hele formålet med at dele goodiebags ud er selvfølgelig at reklamere for din virksomhed og at få folk til at huske din virksomhed. Derfor er det også vigtigt, at det på den ene eller den anden måde er tydeligt, hvor goodiebagen kommer fra. Det kan for eksempelvis gøres ved at putte dit logo eller firmanavn på noget af det der er i goodiebagen. I dag kan du nemlig få produceret det mest med dit logo på, og hvis du mangler inspiration, så er der masser af god inspiration at hente på axon profil. Det er derfor kun fantasien, der sætter grænser for, hvad du skal putte i din goodiebag med logo på. 

Event

Det er ikke kun vigtigt, at du har en fed goodiebag, det er også vigtigt, at du vælger det rette event at dele dem ud til. Der er et par hovedregler, når du skal tænke over, hvilket et event du skal dele dem ud til. For det første er det vigtigt, at der er mange mennesker. Hele formålet er nemlig, at nå ud til så mange mennesker som muligt. Derudover så skal du også tænke på, hvem der er der. Det skal helst være en gruppe mennesker, der ikke har alt for stor kendskab til virksomheden i første omgang. Da formålet også er at nå ud til mennesker, der måske ikke kender din virksomhed eller i hvert fald ikke så godt. 

Stilen

Det kan måske virke dumt at bruge tid på, hvordan goodiebagene ser ud. Men det er vigtigt, at de ser pæne og indbydende ud, så folk får lyst til at tage en af dem. Det skal selvfølgelig også passe til din virksomhed. Så hvis du sælger værktøj, skal det selvfølgelig ikke være blomster og lyserød stil. Men overvej hvordan du kan få dem til at se flotte ud, samtidig med at de passer til din virksomhed.

Skriv et svar